Kan inte annat än att hålla med dem som tycker att denna tillställning är en fullträff!
För egen del vara veckorna innan BRC hektiska på ett sätt jag inte upplevt tidigare. Hade bestämt mig för att göra ett seriöst försök att få ihop min 67:a callooker, men som alla vet är det hundratals smågrejer som skall fixas med även om en bil ser färdig ut.
Med en dåres envishet har det mekat tills långt in på småtimmarna och mången är den gång när hustrun ifrågasatt min mentala status under denna sommar (hon brukar ifrågasätta den ofta i alla fall, men extra mycket nu
)
Bilen blev klar kl 02:00 natten mot lördagen då hustrun kom ut i garaget och tyckte att det nog var dags för mig att komma in och sova lite, annars vågade hon inte åka med...
Som vanligt är jag dålig på att ta bilder på mina egna bilar, speciellt när man är på träff, så jag lånar helt fräckt denna:

Vill passa på att tacka alla som på ett eller annat vis vara behjälpligt under denna resa men speciellt dessa i ingen speciell ordning:
Sara , hustru (som dragit ett stort lass under denna sommar och gjort det möjligt för mig att fokusera på 67:an och som stått ut med mig under åren)
Hans Landelius (lackerade chassiet för typ 1000 år sedan, montage av ZF-diffen, behjälplig med delar, tips etc)
Jan Andersson (byggde/konstruerade motorn åt mig, genomgång av ZF-diffen, råd, tips etc.)
Per Ericson, CSP (behjälplig med VW-delar, tips, råd etc.)
Micke Philipsson, MP Classic Auto i Bro (behjälplig med mycket "hard-to-find" delar som sitter på/i bilen)
Mats Herrlander (som utmanade mig förra året på BRC att ses där i år (var hade du bilen Mats?), tips, råd etc)
Petter Carlberg (tips, råd mm mm)
Har säkert glömt någon, men ni vet vilka ni är.
Vill också passa på att tacka för alla positiva kommentarer, såväl från folk jag känner till sådana jag inte lärt känna än
. Det värmde och gjorde det hela ännu mera värt all möda.
Nu skall jag och familjen ta lite välbehövlig semester. Jag har lite att ta igen på den fronten...
Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!