101

kee skrev:

Jag åker från Heby på lördag förmiddag, om det blir vagn från 67 eller 69 får framtiden utvisa...  ICQ/ab  Väl mött!

Hej, vilken tid på morgonen har du tänkt åka?

Vw Karmann ghia -58

102

mazan skrev:
kee skrev:

Jag åker från Heby på lördag förmiddag, om det blir vagn från 67 eller 69 får framtiden utvisa...  ICQ/ab  Väl mött!

Har inte planerat än, vet att man borde åka tidigt, men det är inte så ofta jag får sova ut, så jag tänkte att jag åker väl efter jag vaknat. ICQ/ae  Kanske missar jag hela cirkusen då, men jag tänkte inte göra en så stor sak av det. Kanske åker vid tiotiden?

Grinder and paint, makes me the welder I ain't

103

http://i49.tinypic.com/28iu4w2.jpg
BRC känsla idag på Biltema i Gävle... grym buss!

104

skit oxå....att man ska på Bröllop på Lördag !! ICQ/ac
Hm... får se om jag kommer in imorgon till wolfparts....

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

105

easos skrev:

Du måste skaffa nytt umgänge, giftemål å skit finns det inte tid till, de vet du! ICQ/ad

Panel -53, 911 -71

106

Andy klart som fan du ska komma in imorn..

Let's make BOXERVILLE great again.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR

107

Kommer till Gävle Bro på Lördag morron ICQ/ab

Typ 3 Blå Variant 1600 - 68, Typ 1 -61, Grön, Typ 1 -75 Cab Brun,  Typ 2 T3 -81 Blå SCA-camping

108

Pentti skrev:

Nu är det nära!  ICQ/ab
Vi som åker på lördag morgon norrifrån,
ska vi åka ner i samlad trupp lika som förra året?
06.30 mcdonald söderhamn/tönnebro, 07.30 gävlebro??

Hej vi är 2 st cabbar från GLADA HUDIK vi kan komma ner till söderhamn vid 06.30.

109

mazan skrev:
GB63VW62 skrev:
jh skrev:

Om jag inte får klart bilen tills fredag kväll så åker jag lördag morgon. Åker från Söder.

Jag åker från Solna på lördag morgon.

Bor i solna/järvastaden åker lördag morgon vid 8 tiden har jag tänkt , möter upp Patrik Från västerås med hans galna race kärra kanske på vägen, när har du tänkt åka?

Vad sägs om att träffas på Statoilmacken järvakrog 07.45. Så försöker vi åka 08.00?

/Göran

Bubbla -62

110

Reine skrev:
kee skrev:
mazan skrev:

Har inte planerat än, vet att man borde åka tidigt, men det är inte så ofta jag får sova ut, så jag tänkte att jag åker väl efter jag vaknat. ICQ/ae  Kanske missar jag hela cirkusen då, men jag tänkte inte göra en så stor sak av det. Kanske åker vid tiotiden?

Det tar väl strax över timmen för dig dit, om du åker över Huddunge vet iofs inte exakt varifrån du utgår, å då tror jag du hinner se å träffa tillräckligt med folk för å vara nöjd.
Kändes som att du skulle åka senare då du skrev lördag fm..... tänkte annars ha frågat om du skulle haka på oss men vi passerar nog Heby vid 06.30 tiden..... Zzzzzzzzzzz. :-)

Jag åker från Solna, följer e4 hela vägen, borde vara den bästa väg att åka.  Kommer ni via väg 72 in mot uppsala? eller åker ni 56:an samt småvägarna? om ni åker in mot Uppsala vilken tid beräknar ni att vara där?

Vw Karmann ghia -58

111

GB63VW62 skrev:
mazan skrev:
GB63VW62 skrev:

Bor i solna/järvastaden åker lördag morgon vid 8 tiden har jag tänkt , möter upp Patrik Från västerås med hans galna race kärra kanske på vägen, när har du tänkt åka?

Vad sägs om att träffas på Statoilmacken järvakrog 07.45. Så försöker vi åka 08.00?

/Göran

Godmorgon Göran

Jo men det låter inte helt fel, vi kör på det, kanske till och med finns andra som vill möta upp oss där eller på vägen:) skall höra med Patrik från Västerås också och se om vi möter upp honom vid Uppsala om han inte skall åka ännu tidigare.

Då ses vi på Statoil:)

Vw Karmann ghia -58

112

mazan skrev:
GB63VW62 skrev:
mazan skrev:

/Göran

Godmorgon Göran

Jo men det låter inte helt fel, vi kör på det, kanske till och med finns andra som vill möta upp oss där eller på vägen:) skall höra med Patrik från Västerås också och se om vi möter upp honom vid Uppsala om han inte skall åka ännu tidigare.

Kul!

Ses i morgon!

Bubbla -62

113

Caravanen från Rättvik startar klockan 11.00

Ica Maxi Falun klockan 12.00 (möjlihget att handla mat, sedan mot Gayvle, och Wolfparts.
Sedan Tierp i afton.

Väl mött alla dårar!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

114

GB63VW62 skrev:
mazan skrev:
GB63VW62 skrev:

/Göran

Godmorgon Göran

Kul!

Ses i morgon!

Det gör vi  ICQ/ag   Hoppas det dyker upp fler.

Vw Karmann ghia -58

115

jockebostrom skrev:
easos skrev:

Du måste skaffa nytt umgänge, giftemål å skit finns det inte tid till, de vet du! ICQ/ad

Hehe.. men men... va gör man.. försökte flytta bröllopet men de vela dom inte  ICQ/ad

116

JJizzle skrev:

Andy klart som fan du ska komma in imorn..

Mja får se... vädret ser lite ostadigt ut.. orkar inte åka i spöregn  ICQ/af

117

Rambo skrev:
Pentti skrev:

Nu är det nära!  ICQ/ab
Vi som åker på lördag morgon norrifrån,
ska vi åka ner i samlad trupp lika som förra året?
06.30 mcdonald söderhamn/tönnebro, 07.30 gävlebro??

Hej vi är 2 st cabbar från GLADA HUDIK vi kan komma ner till söderhamn vid 06.30.

Kul! Siktar in oss på macken i tönnebro eftersom vi kommer från Bollnäshållet. Ca 06.30...

118

Bussen - som vanligen är min daily worker - är utröjd, dammsugen och försedd med
nya gardiner helgen till ära. Charlotta min älskade hustru ägnade ett par timmar åt
detta värv.

Beräknar ankomma Tierp mellan 9 och 10. YheeHaaa.....

ICQ/ag

Jag vet inte om det är möjligt, men jag upptäcker det när jag försöker.

1600 TL -67 * Caravelle C -85 * Caravelle C -89

119

GB63VW62 skrev:
mazan skrev:
GB63VW62 skrev:

/Göran

Tjenare Göran

Vi kommer nog försöka hänga på er vid Statoil om vi kan. Hade tänkt starta ca 07.00 från Nacka.

//Patrik

120

Bugsy då väntar vi in er, kan det ta er 30-40 min in ? Då är ni där strax innan 08.00.

Ju fler desto roligare:)

Ses imorgon

Med vänlig hälsning, mazan

Vw Karmann ghia -58

121

mazan skrev:

Bugsy då väntar vi in er, kan det ta er 30-40 min in ? Då är ni där strax innan 08.00.

Ju fler desto roligare:)

Ses imorgon

Med vänlig hälsning, mazan

jag ska också försöka vara där strax innan 08.00

Typ 1 1960 - Under uppbyggnad

122

I morgon kommer vi med dubbelhytt på släp  ICQ/ag

Barndoor köpes, split buss köpes, messerschmitt köpes
http://www.youtube.com/user/barndoorbarnfind
Jag försöker bara mig själv, men inte inför barnen!

123

Det är redan massor med bilar här. Ta med solsken imorgon så kommer denna träffen bli kanon ICQ/ab vi ses

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

124

Bugsy skrev:
GB63VW62 skrev:
mazan skrev:

/Göran

Tjenare Göran

Vi kommer nog försöka hänga på er vid Statoil om vi kan. Hade tänkt starta ca 07.00 från Nacka.

//Patrik

Tjena Patrik!

Kul att ni hänger på!

Ses i morn!

/Göran

Bubbla -62

125

Hoppas ni får det kanon imorgon !! ICQ/ab