Tack alla som erbjudit mig hjälp med framvagns stomen.
Jag har nu en rejäl stab med folk som erbjudit sig att hjälpa till, kul att så många är så hjälpsamma.
jag lägger en blänkare här också. Är det någon vänlig själ som kan ta med en fälg utan däck åt mig.
STRÄCKAN: Lidköping - Bug Run Classic ? den finns hos Henke här på forumet.
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
jag lägger en blänkare här också. Är det någon vänlig själ som kan ta med en fälg utan däck åt mig.
STRÄCKAN: Lidköping - Bug Run Classic ? den finns hos Henke här på forumet.
Jag åker från Lidköping 0800 om 40 minuter!
Kunde kläck detta lite tidigare 
Det finns en separat förfrågan dvs egen post i tjänster och vad nu mappen heter 
På 40 minuter hinner du lasta måånga fälgar 
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Har du något nummer till Henke !
Ring mig 0735314568
Jonas
tyvärr inget telefonnr men gusten passerar också så tror han fixar det åt mig. Tack iaf för att du erbjuder dig. Ha de kanon, vwi träffs
Nu är det nära!
Vi som åker på lördag morgon norrifrån,
ska vi åka ner i samlad trupp lika som förra året?
06.30 mcdonald söderhamn/tönnebro, 07.30 gävlebro??
Nu är det nära!
![]()
06.30 mcdonald söderhamn/tönnebro, 07.30 gävlebro??
Låter fint, sluter upp vid Gävlebro. Eller vad säger Gävlefolket??
OskarshamnsMaffian planerar att åka från Oskarshamn imorron torsdag eftermiddag sen kör vi förhoppningsvis till sthlms trakten och slaggar där för fortsatt färd mot Tierp på fredag morron/förmiddag....
Så om ni ser två splittbussar å en earlybay på rad så är det nog oss ni ser....mohahahaha
Är det några/ någon från Sthlm som åker på lördag morgon?
Jag åker från Heby på lördag förmiddag, om det blir vagn från 67 eller 69 får framtiden utvisa...
Väl mött!
OskarshamnsMaffian planerar att åka från Oskarshamn imorron torsdag eftermiddag sen kör vi förhoppningsvis till sthlms trakten och slaggar där för fortsatt färd mot Tierp på fredag morron/förmiddag....
Så om ni ser två splittbussar å en earlybay på rad så är det nog oss ni ser....mohahahaha
Moha*studs*ha*studs*ha*studs*hah*studs*ah*studs*aj*studs*aj*studs*
....för mig i a f 
Pentti skrev:Nu är det nära!
![]()
06.30 mcdonald söderhamn/tönnebro, 07.30 gävlebro??Låter fint, sluter upp vid Gävlebro. Eller vad säger Gävlefolket??
Klart vi ska åka ner på fredag kväll 
89 2012-08-02 03:01:26 Senaste redigerad av JimmyEriksson (2012-08-02 03:02:13)
Hade ja haft tält å grejjer hade ja åkt ner på Fredag men blir lördag morgon för mig.
först efter ett rejält kaffe rep på Woffes öppethus tillställning på fredag eftermiddag.
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
Är det några/ någon från Sthlm som åker på lördag morgon?
Om jag inte får klart bilen tills fredag kväll så åker jag lördag morgon. Åker från Söder.
mazan skrev:Är det några/ någon från Sthlm som åker på lördag morgon?
Om jag inte får klart bilen tills fredag kväll så åker jag lördag morgon. Åker från Söder.
Jag åker från Solna på lördag morgon.
92 2012-08-02 11:03:07 Senaste redigerad av Nisse (2012-08-02 11:03:40)
Jag åker från Kumla, via Enköping, Uppsala på lördag morgon.
Någon som åker liknande väg?
Jag åker åker från Gotland fre morgon kl8.50 med SF700, övernattar i Knivsta, sen vidare mot Uppsala-Tierp tidigt tidigt ca kl7.00 på lördagmorgon 
till Dennis, logga in ibland
du har mail "din" båttur var fullbokad så jag tog en annan!
Jag åker åker från Gotland fre morgon kl8.50 med SF700, övernattar i Knivsta, sen vidare mot Uppsala-Tierp tidigt tidigt ca kl7.00 på lördagmorgon
Någon som kan ta med 2 st fälgar från träffen ner till Höganäs, helsingborg, Malmö eller ut med västkusten i Skåne? Halmstad kan också fungera!
Eller till Ronneby/Karlskrona om ni är nere i god tid på söndagen
självfallet fås en peng för besväret 
1500 -69
Åker upp på fredag 
Åker upp på fredag
Tidaholm?
Jag passerar nog Hjo vid lunch typ..
Tanken var att hänga på rättviks karavanen som beräknas landa på ica maxi i falun vid 12 imorrn men nu när jag tittar på vädret funderar jag och Mix att hänga på Kalle lördag morgon istället 
99 2012-08-02 18:00:06 Senaste redigerad av rs68 (2012-08-02 18:02:24)
rs68 skrev:Åker upp på fredag
Tidaholm?
Jag passerar nog Hjo vid lunch typ..
Vi ska försöka komma iväg vid 10:30 men vi kör kanske inte så fort så du kanske hinner ikapp 
100 2012-08-02 19:01:02 Senaste redigerad av mazan (2012-08-02 19:02:53)
jh skrev:mazan skrev:Är det några/ någon från Sthlm som åker på lördag morgon?
Jag åker från Solna på lördag morgon.
Bor i solna/järvastaden åker lördag morgon vid 8 tiden har jag tänkt , möter upp Patrik Från västerås med hans galna race kärra kanske på vägen, när har du tänkt åka?