du verkar ha energi så det räcker och blir över!! bra jobbat! blir kul med dh i sommar!! fin belöning å ta första turen!!
Tack.. mja försöker hålla igång så jag förhoppningsvis får ut den till sensommaren nån gång 

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » VW DH -72
Sidor Föregående 1 … 21 22 23 24 25 … 86 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
du verkar ha energi så det räcker och blir över!! bra jobbat! blir kul med dh i sommar!! fin belöning å ta första turen!!
Tack.. mja försöker hålla igång så jag förhoppningsvis får ut den till sensommaren nån gång 

Idag så svetsade jag klart det sista på yttertröskeln & slipade...
Sen började jag kötta bort bakre skärmkanten & en bit av hjulhuset för att komma åt batterihyllan...
Rätt så slut överallt vill jag säga.... uscha.....
Hoppas man får ihop pusslet sen bara 

Nästa verkstadstid blir väl kanske på tisdag.....
tjing tjong !

klart du får ihop det.. kolla vad du gjort hitintills.. reeespekt 
Du får sikta på våren, för det tar alltid längre tid än planerat..!
enligt egna erfarenheter..
Ser fram emot att se den på vägarna.. Good job!
klart du får ihop det.. kolla vad du gjort hitintills.. reeespekt
hehe jo hoppas jag får ihop det... det jag gjort hittills är bara tur 

Du får sikta på våren, för det tar alltid längre tid än planerat..!
enligt egna erfarenheter..
![]()
Ser fram emot att se den på vägarna.. Good job!
Japp jag siktar på våren såklart.... men känner att det inte kommer att gå... men får hoppas
på att i alla fall runt juni-juli ska den vara på vägen ! 

Idag blev det en heldag i verkstan... fick tillslut bort batterihyllan efter många om & men....
Sen började jag måtta in nya batterihyllan så den skulle passa med hörnet..
så svetsade ja klart & la på ca-primer & sen svart färg.

Kanske inte världens snyggaste målning men vem bryr sig om en batterihylla som ingen ser !? 
Så kapade jag bort lite rost på hörnet & gjorde en ny plåt....
lite små mekkigt då hörnet är rundat lite här å var... men fick till plåten skapligt...
hann inte svetsa dit den ikväll tyvärr.

Så var Mange hit en sväng å kikade på lite inviks-trösklar igen 
Han är bra att ha han !:P
Hm.. kanske helt ointressant uppdatering men i alla fall nått...
Hoj !

fint 
vadå ointressant uppdatering? vi kräver uppdateringar så vi vet att du jobbar... 
har du liksom jag börjat ana att du lagt / kommer ha lagt några timmar på din DH när den är "klar" .... men du vet ju iaf va du har så som du gräver
kör på "snart" väntar mysmek!
Allt mek e viktigt,inga uppdateringar e o intressanta!
vadå ointressant uppdatering? vi kräver uppdateringar så vi vet att du jobbar...
har du liksom jag börjat ana att du lagt / kommer ha lagt några timmar på din DH när den är "klar" .... men du vet ju iaf va du har så som du gräverkör på "snart" väntar mysmek!
Nä men känns ibland att man uppdaterar tråkgrejor, att man står & stappar på samma ställe.
Ja... längtar efter mysmeket.. & ser fram emot att glida i sommarvärmen med soltaket öppet.... 

Allt mek e viktigt,inga uppdateringar e o intressanta!
hehe...då matar jag på med uppdateringar då ! 

Idag så har jag ägnat hela dagen åt batterihyllan... bläää... det tar tid alltså ! 
Jaja.. nu sitter den där i alla fall.... imorgon blir det att börja bygga upp i hjulhuset...med stänklapp med mer.

Översiktsbild på pickisen i verkstan 

Det är tur att man har en snäll far som man får låna verkstan av.. värmen ligger runt 15-17 plus hela tiden där
Trevlig helg !

Rullar på bra där,blir kanon! 
Snygg, Go man go! 
Ser bra ut! Har inte varit i garaget så ja kunnat ta bilden än dock.
Sicket jobb, blir kanon det här 
Grejade lite idag med att svetsa dit innerskärm & stänklapp....

Nu dusch sen bär det av mot Romme
Ses där ! 

Idag blev det inget mek i verkstan.... känner mig lite hängig...... undra varför !? 

Idag blev det inget mek i verkstan.... känner mig lite hängig...... undra varför !?
måste bero på snusen.........
easos skrev:Idag blev det inget mek i verkstan.... känner mig lite hängig...... undra varför !?
måste bero på snusen.........
Hehe ja måste vara snusen 

Ja nu sitter man här med feber & hostig... sjukskriven från jobbet.. inte mycket man orkar göra....
Men fast jag hade feber igår så drog jag & farsan in till Gävle & köpte plåt för 5K ...... mja allt var inte mitt utan vi handlade åt Mange också 
Men nu har jag & han plåt så det räcker ett tag
jag köpte två ark 1x2m så fick han ta en som han kunde använda när han ska göra plåt åt mig... bra deal
Köpte även ny tråd då jag suttit med 0.6mm & kört ett tag så köpte jag 0.8mm men det är något med den där svetsen..
den vill inte går riktigt som den ska.... ska testa & pilla med den när jag blir frisk & ledig.
Så nu får jag snora vidare & surfa runt & snoka lite på vw sidor..
Ha de gott.

Krya på dig! 
Krya på dig!
Tack ! 

Men lill plutten då, är du sjukling
krya på dig, ta dig en wiskey å gå ner i garaget å stirra på bilen 
Sidor Föregående 1 … 21 22 23 24 25 … 86 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » VW DH -72
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.