Har som vissa vet haft denna till salu för ca 2år sedan då husköp var aktuellt, men löste den biten då iallafall & avbröt försäljningen.
Nu är det dock andra skäl, har & kör min DH heltid & håller på med BD'n i garaget så finns ingen större tid/plats för Varianten längre..
Läs hela annonsen, ska förklara & beskriva allting till minsta detalj
Den har blivit ståendes i garaget hela sommaren så nu är den obesiktad, samt att startmotorn är död men har en annan. Hade tänkt att fixa det lilla & besikta till våren & sälja då, men det finns ju trots allt folk som kan skruva & vill ha någon vintersyssla
så får se hur det går annars blir det till våren!
Är 6V men har 12V generator liggandes, etc för konvertering om så fallet blir.. Går fint i motorn & inga större oljeläckage. 1600cc med dubbla förgasare & empi ormbo m. Dämpare.
INFO:
Jag köpte den för ca 5år sedan i slitet skick. Bytte då dörrarna, framskärmarna, och ena bakskärmen. Monterade då Soltak från Renault twingo.
Bilen fick sig en yttre makeup & lackades i vw's Granada Rot (lite ljusare än den var orginal).
Men en dum miss, i all hast.. Var att trösklarna var lagade sedan tidigare, och är lite för långt in i framkant vilket man ser på denna bild - det såg man inte när listen var där & upptäcktes efter lack. Det dock Okej ut nu med List i underkant.
Höger framskärm så reagerade lacken med den gamla lacken efter ett tag och så blev det bubblor där. Men absolut inte någon annanstans..
Även vänster bakskärm köptes ju "ny". Men som novis i spelet så utfördes inga större provmonteringar innan delarna lämnades på lack, och den är lite tokig för springan mellan dörr/bakskärm är lite stor, går inte att justera fram bakskärmen mera.
Och så är det gamla fula lagningar här fram, plattan är ihopsvetsad här också. Har komplett ny mattsats som ska sitta där så man slipper se det men har aldrig fått tummen ur..
Inredning är i behov av fix, tänkt att fixa tyg men textil är inte min kopp av te!
Fälgar & däck är i nyskick (hankook fram & bridgestone bak) och kostade ca 11,000:-. Är 15" BRM fälgar.
Som sagt, inte helrenoverad - men schysst bruksskick!
Priside: 40,000:- alt. 35,000:- med orginal hjul // eller Bud.
Förbehåller mig rätten att sälja till den jag vill. Kan ta diverse saker som delbetalning T ex wide5 fälgar etc kom med förslag isåfall.
// ring, maila eller smsa - Adam Alander nollsjutre6706475