1 Senaste redigerad av alpinebubblan (2013-10-27 09:01:48)

Gör en ny tråd På grund av att flera skrev inlägg som "förstörde" tråden och inte kunde respektera att jag ville ha cleant.

Dom som tycker tråden är onödig och inte har något att säga kan lika gärna ignorera tråden medans dom som tycker tråden är rolig/bra och har något att säga skickar ett PM

Tänkte om vi ska samla olika stuk i en lista och en förklaring vad som menas med dom, vissa är mer begriplig att förstå vad det är för någon jämfört med vissa.

Tycker du någon förklaring är dålig/fel (jag kan ha skrivit fel förklaring då jag inte är 100% säker och finns inte heller någon helt perfekt förklaring) eller dylikt så lämna ett --> PM <-- så ändra/lägger jag till det.

Saknar du ett stuk? Skriv ett inlägg med stuket och förklaring.

P.S Inte endast stuk för luftkylda, stuk allmänt!

Jag skulle vilja att ni som har åsikter/kommentarer/ifyllning och mer stuk/förklaringar skickar det i PM och inte i tråden då jag vill ha cleant i tråden.

Tacksam för visad respekt och förståelse att jag vill ha cleant i tråden.
Dom som inte ha något att säga eller vill lägga till något kan lika gärna skita i att skriva.

OM du ska lämna fler förklaringar/fler stuk så vill jag att du skriver liknande såhär (Exempel):
Roststuk - och föklaring

OM du har en bild på ett stuk få du gärna göra ett inlägg och jag sparar bilden och lägger till den i listinlägget och skickar dig ett tack-PM för hjälpen och att du får gärna radera ditt inlägg.

Har lämnat flera stuk/lookers utan förklaring då jag inte fått in några förklaringar/vet inte vad jag ska skriva, så om du har en förklaring du vill ska finnas med så skicka ett ---> PM <--- (Bild kan skickas direkt i tråden)

2 Senaste redigerad av alpinebubblan (2013-10-27 09:04:38)

Stuk-lista:

* Original - Original skick

* Tyskstuk - Huvförlängare, ögonlock, emblemlös grill, små fälgar, På gränsen för smala däck med inte allt för hög profil, BH på huven, Sänkt

* Rat/roststuk - Rostiga/ytrostiga och skabbiga, låga

* Stance - Stuk

* California look - Stor motor, för mer info om Callook Se bifogad bild

* German Look - Stor typ4-motor (även typ1 är möjlig), 17" hjul - oftast någon Porsche-variant, skivbromsar runt om, sänkt, inslag av Hi-Tech t.ex. insprutning, Hi-Performance

* Eget stuk - Du gör ditt eget stuk.

* Vallåkrastuk - L88 scoop spoiler fyra extraljus plyshinredning med tofsar bordelltrappa vinge bak flakelack hissad bakände

* Svinstuk - Mattsvart totalt söndersparkad med inhoppat tak ingen klädsel bara stommen kvar av säten takräcke fyllt med sopor raddigt monterad stereo som skramlar Eddie Meduza eller Rännhola rockers

* Patinalooker -

* CalRatLook - Rostig Callooker  ICQ/ad

* Lowrider -

* Rally -

* Steampunk -

* Custom -

* Pilsnerbil/stuk - Med en tvåtums mejsel huggs ett hål i ljuddämparen, Eltejp anbringas längs karossidan, En tung motorsåg i kofferten ger bilen rätt lutning.

* Old school - Att med nästan religös fanatism modifiera och utrusta/trimma sin bil med periodkorrekta detaljer

Post's attachments

Callook.jpg, 57.59 kb, 639 x 479
Callook.jpg 57.59 kb, 141 downloads since 2013-10-27