Ett stycke buss inköpt när ja var på jobb i Kiruna,får den hemkörd av säljaren då hon hade vägarna förbi dalarna 
Fem ägare uppe i norrland, senast godkända besiktning 91, den verkar hel ok.
Fler bilder o info kommer när den landar på min gård!
Mvh
Lastad för avför Kiruna-Falun.
Ser ju riktigt trevlig ut vid första ögonkastet 
Ja visst gör den, får se imorgon när den kommer, in i garaget o tina upp lite så ja får se om de va ett klipp 
Mycket trevlig vagn!
Snygg färg.
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
såg riktigt mysig ut!
de är nå visst med blåa early bays 
Oj grattis. ser mycket fräsh ut!
En fundering, enl typ skylten är det en typ23, vilket ska vara en kombi om ja förstått de hela rätt, men är det även så att dom inte hade ett innertak av galon/tyg utan endast i trä?!

..bak i skåpet menar ja 
Ja, kombi hade väl innertaket i nån slags masonit, både i kupé och där bak.
Njaa. Bara bak, fram är det galon. Iaf på min.
Njaa. Bara bak, fram är det galon. Iaf på min.
Min med 
Jaaa, jag tänkte ju på split
Har börjat lite smått igen, bromsar fixade, luftade och motionerade, elen fixad nu, allt fanns där bara det att tidigare ägare sullat bort nyckeln och då dragit ur all el och tjyvkopplat bussen 
I med batteri och den hoppa igång så snällt, pluttra på tomgången 
Även bytt växel hylsan/bussningen mellan lådan och växelarmen, alla bussningar skall bytas sen när ja tar ur motor och låda för att fixa i rn bubblalåda!
Men nu ska den bara fungera för besiktning är bokad till torsdag 
Dom två skelett sofforna som stod i den vid köpet får vara tills besiktningen då den är reggad som med campinginredning, sen får ja se om det blir ny bostadsinredning eller original soffor 
Grattis....... nästan 

Bara lite mysmek kvar, den ha ju ändå stått obesiktigad sen -92 
Har som endast fixat tillbaka allt som tidigare ägare kopplat bort då dom tjyvkoplat bilen i brist på nyckel 
Dom blev väldigt imponerad över saknaden utav rost, samt att ingen har svetsat i den tidigare, motorn/låda gick som en dröm!
Ska i en bubbla låda som ja plocka med hem ifrån ett jobb i Kiruna, varvar lite mycket som de är nu:)
Satan!! Det gick ju fort
Grattis!!
Grattis
skönt reg nr
Du vill inte sälja framstolarna? 
Typ 2 -72 Dubbelhytt
Typ 2 -64 Enkelhytt
Typ 3 -68 Variant
Jiisper: dom e tyvärr redan bortlovade