Ja det är väl ingen ide att hålla på det längre, behöde en bruks pickis att få med familjen i så när Demians kom ut var det väl inte mycket att fundera på. Avfärd skedde stax efter 19.00 och strax före 22 var vi på plats, efter en snabbkik på bilen och lite Vw snack var affären ihamn. Påbörjade resan söderut vid 23 tiden, dimman låg tjock över skogen och ingen värme resulterade i igenimmade rutor men med en skithusrulle för imman och lite koffein i kroppen var vi hemma ca 02.20 utan ett hick från pickisen! Väl hemma efter ett par timmars sömn åkte sågen fram för att korta träspirorna på kapellställningen och på med ett trasigt skit kapell jag kom över i Drammen för ca 2 år sedan som gottat sig i källaren på att rätt bil ska komma till familjen. Väl på plats satt det som ett smäck och passar övriga skicket på bilen. Dagen till ära var det gat-loppis på granngatan var jag fann en saftblandare för noll och ingenting vilken åkte bums på taket med magnet och sugkoppsfäste. Så efter 12 timmar i min ägo så har jag präglat bilen lite, senare kommer nog en sänkning och nya fälgar(hur man nu ska kunna bestämma sig för vad man ska ha) och ombyggnad av baken till tidig bay. Motorn åker nog ur under vintern för en liten tätnings-session då han markerar revir på alla parkeringplatser han finner.

SunCityAircoolers